søndag 1. september 2013

Gjeste designerbidrat for Papirdesign

 
 
Hei igjen. I dag har jeg to kort å vise dere som har vært i bloggen til Papirdesign.
På det første har jeg har kost meg  med noen av mine yndlingsark fra "Herman og Emilie"-serien. Jeg har også stemplet med vimpelstemplene og testet ut ett av de nye småstemplene "ord til deg" som kommer utover høsten en gang. Jeg liker også veldig godt disse små chipboardene til PD, og her måtte jeg nesten bruke fra jentepakka:-)
Stempeltrykket er digitalt og det har jeg fargelagt med promarkers .




 
 

Produktliste:
PD 12643 "Bamsefar"
PD "Rose"
PD 12644 "Søte små ben"
PD "Barnedåp, rosa"
Chipboard, jente
Små roser, rosa
Vimpelstempel
Stempel - "ord til deg"
Stempel - "Skatt"
Stempel fra dåpsplata
Kort nummer 2 har jeg lagd med "Dataserien" til Papirdesign, og jeg har også her testet ut noen av de nye stemplene som kommer..
 
 

 

 

PD 13751 "Web"
PD13750 "Data"
Chipboardstjerner
og en rekke stempler


Ha en flott dag alle sammen 
klæm fra mæ :O)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar